• امروز : سه شنبه, ۲ بهمن , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 January - 2025
کل 510 امروز 0
5
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد ؛

نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی

  • کد خبر : 1973
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت برشمرد، گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها نقشی مهم و راهبردی در مسیر تبیین دستاوردهای این صنعت ارزش‌آفرین برعهده دارند.

به گزارش نفت نوین ؛ حسن عباس‌زاده در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهار کرد: باید در روابط عمومی به شفافیت، تعامل با رسانه‌ها و  افزایش روحیه همگرایی و همکاری توجه و در حوزه خبر و رسانه نیز از همه ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده شود.
وی با بیان اینکه پیش از این روابط‌ عمومی‌های صنعت پتروشیمی عملکردی مطلوب داشته‌اند، گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود می‌توان نقاط قوت صنعت را با اطلاع‌رسانی مناسب و مستمر در جامعه انعکاس داد و این هدف با توجه به گستردگی صنعت باید با جدیت تداوم یابد.
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت دانست و افزود: فعالیت‌های بزرگی برای توسعه کشور در صنعت پتروشیمی انجام می‌دهیم که به‌دلیل بخشی‌نگری مغفول می‌ماند و لازم است این اقدام‌ها برای امیدآفرینی به‌صورت مناسب در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
عباس‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در دوره‌های گذشته با تلاش‌های روابط عمومی به بهترین شکل برگزار شده است و در دوره جدید هم از این ظرفیت برای کمک به بازار و توسعه صنایع تکمیلی استفاده خواهد شد./وزارت نفت

لینک کوتاه : https://naftnovin.ir/?p=1973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.